søndag 19. august 2012

Heim

Nå er sommerfeiren over. Virkelig over. Hverdagen er allerede hverdagskost, og ferieturene minner. Fine minner. Likevel var det godt å komme Heim. For hverdagen er vittig. Og enda morsommere blir den om man legger et bra kommentarspor til. Slik som Heim gjør:














Mitt tips til de som synes hverdagen er litt kjedelig; Sjekk ut facebooksiden til Heim og bli underholdt.

Fine dager til den som titter innom.. og spesielt til min kjære kollega som jeg nå vant over. Hurra.


9 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he, herlige tekster til artige bilder.
I morra begynner hverdagen igjen for alvor, det er skolestart for fjerdeklassingen.

Lykke til dere også.

Barbros lille atelier sa...

Ho, ho, fantastiske bildetekster!
Lo godt av den med lukteviskelærene:-)

Og kanskje vi skulle prøve å møtes igjen?
Passer det denne eller neste uke??

Elin sa...

hehehehe! Herlig. Iler inn og kikker på siden. Takk for tips! :-D

hege sa...

Humre, humre! Morsomme saker;-)

Godt med ferie - men jammen litt godt med hverdag også!

Anonym sa...

Vittig! Men jeg er ikke overbevist om at det holder til seier.. ;)

Fruktfattet sa...

Hansken er atter kastet!

Shy sa...

Hahaha! Heim er bra!
Godt å sjå deg her gjen :)

Maryathome sa...

Disse bildene med tekster likte jeg godt. Det blir alt for lite vittigheter i hverdagen. Jeg skulle gjerne utviklet en god porsjon uhøytidelighet og inntatt store dagsdoser med latter:)

Whitebite sa...

hohoho!
artige Eple:)