torsdag 3. oktober 2013

Alle hjerter fryder seg

Det er mye man kan fryde seg over. I hvert fall om man leter litt.

Hverdagshjertet mitt gleder seg over:

* Skikkelig frisk og deilig frukt.


* Deig som hever.



* Små hverdagsoverraskelser.



Asfalthjertet mitt fryder seg over:

* Høy himmel over bygårder.



 * Regnbue over vakker husrekke: 



* Høstblomster langs fortauet.




* Dramatiske ettermiddagsregnskurer.





* Solbrann i våt asfalt.





Naturhjertet mitt fryder seg over:

* Det som avdekkes ved lavvann. 



* Vanndråper i morgentimene.


* Båtliv


* Matauk





Kreahjertet mitt fryder seg over:

* Tilegnelse av ny kunnskap.


Følelsen fullførelse gir.



Bloggehjertet mitt er fornøyd med at jeg med dette innlegget hiver meg med på Mandagstema # 94 høstens farger hos Alt som er vakkert.

Sjekk gjerne ut alle de fine bidragene der :)

9 kommentarer:

Elin sa...

Flott innlegg! :-)
Om man tenker etter er det mye å glede seg over.

:-)

Stilleben sa...

Herlig innlegg med fantastisk fine bilder! Dette likte virkelig! Storkoste meg med innlegget ditt i dag! Hilsen Stilleben

Stilleben sa...

Jeg ble så ivrig her - etter å gi deg kommentar at jeg-ordet falt ut! Det skal stå DETTE LIKTE JEG VIRKELIG!

Mormorfarmor Inger sa...

Og jeg fryda meg over fint innlegg :) Takk!

Barbros lille atelier sa...

Koselig innlegg! Mye å glede seg over her:-)
Imponert over lappeteppe! Gosj!
Og KUL kjole!

Og så digger jeg headeren din!

Klem

KKvinneblogger sa...

For et positivt innlegg og for noen flotte bilder! :) Tusen takk!
Jeg blir inspirert til å glede meg over småting selv nå :)

hu banale sa...

Bergen altså! Når jeg ser sånne bilder vil jeg gifte meg med regnbuen og leve lykkelig som en strandet hval i en bergensk sølepytt resten av mitt tørrvittige liv!

hege sa...

Det er så godt at det finnes så mye å fryde seg over og å bli glad av! Og fantastisk flotte håndarbeider på slutten her. Imponerende!!

erleichda sa...

så vakker post Eple
ja det er mye som er fint rundt oss
noen klarer å se dette

klem